Kacper Ruciński - AVIOMARIN | Stand-Up | 2019

8 711
245
 
Sprawdź cały program ➡️ plzone.info/view/S182Z19OX0FjNm8.html
👉 Subskrybuj mój kanał plzone.info
📹 Sprawdź inne filmy plzone.info/playUUK_44aJIt-FD4eo-qJ9hWsA
➡️ Odwiedź fanpage facebook.com/rucinskistandup
#KacperRucinski #Rucinski #StandUp
Rozrywka
Trwanie: 3:52

Komentarze

Kamil Mądrawski
Kamil Mądrawski - Dzień temu
Końcówka najlepsza!
ko zło
ko zło - 3 dni temu
Jeszcze bardziej mdliło od tego 😂
Śląskie Wody
Śląskie Wody - 3 dni temu
Ha ha zawsze pieje z tych idiotów 😆
Bartosz Wojciechowski
Bartosz Wojciechowski - 5 dni temu
W końcu coś śmiesznego stworzyłeś
Kamil
Kamil - 5 dni temu
Kurwa !!!! Mega Dobre
Żelka 3000
Żelka 3000 - 5 dni temu
Żaneta pozdrawia😁
Daro Jaro
Daro Jaro - 5 dni temu
Co tam Pacześ. Kacper jesteś najlepszy.
NightcoreTape
NightcoreTape - 6 dni temu
kogo to kurwa smieszy
Hanzii Official
Hanzii Official - 6 dni temu
Aviomarin? To dla ciot
nakumaja06
nakumaja06 - 6 dni temu
Ooo Malbork mieszkam bardzo blisko, aż duma. Mega występ!
Damiano0o0 Pl
Damiano0o0 Pl - 7 dni temu
{ Jebaniutki }
🤩
Eklektos M.
Eklektos M. - 7 dni temu
Czerwony nos, bełkot, oczy z "tym" błękitem i obłękiem i napierdziela. No porażka po prostu porażka. Ale z drugiej strony rozumiem Kacpra, bo też tak mam jako kierowca.
Leszek Jurewicz
Leszek Jurewicz - 7 dni temu
Karol Paciorek? 😂
Kamila Bierwagen
Kamila Bierwagen - 8 dni temu
Kocham aviomarin😂 Dzięki niemu, na wycieczkach szkolnych do teatru- nie widziałam ani jednego przedstawienia ...budziłam się gdzieś w okolicy braw na końcu😅 Bez Aviomarinu rzygałam nawet na trampolinie czy na materacu na jeziorze... cudne wspomnienia🤪🤢
Dziś nie rzygam tylko jak prowadzę auto, wiec odpada wojna domowa kto dziś prowadzi... Pewnie dlatego też jestem niepijąca, nie miałam się kiedy nauczyć pić
Comsing8
Comsing8 - 8 dni temu
O aviomarinie mogłabym cały stand up słuchać :D
Luko
Luko - 8 dni temu
Do bigosu!
remikk82
remikk82 - 8 dni temu
Paviomarin.
Paweł Oleś
Paweł Oleś - 8 dni temu
Mistrz!!
Den's V
Den's V - 8 dni temu
Kurwa przypadek? Właśnie kupiłem aviomarin:)
Mariusz  Gr
Mariusz Gr - 8 dni temu
Ten to niszczy głowę 😂
Monika Koralewska
Monika Koralewska - 8 dni temu
To było meega!!
Lubię Kacperka ☺
mateusz dex
mateusz dex - 8 dni temu
W "Mafii" nawet koń rzygał więc co ty chciałeś dzieciaku ;)
DuaRay HD
DuaRay HD - 9 dni temu
"Chodza sluchy.....zeeeeeee......jestes glupia pizda" xddddd
sportbiznes . c o m . p l
Super hehe
J W
J W - 9 dni temu
Smak dzieciństwa. Jakie to paskudztwo było niedobre!
Bejs
Bejs - 9 dni temu
Wie ktoś może do jakiej szkoły średniej chodził Kacper?
Rodzer Rogowski
Rodzer Rogowski - 8 dni temu
Moja lewa to szpital, prawa śmierć. Wybieraj
Bejs
Bejs - 8 dni temu
na śmierć i życie
Rodzer Rogowski
Rodzer Rogowski - 8 dni temu
Na przewracane czy do pierwszej krwi?
Bejs
Bejs - 8 dni temu
ho sie bic
Rodzer Rogowski
Rodzer Rogowski - 8 dni temu
Z twoją starą
Jenot wędrowiec
Jenot wędrowiec - 9 dni temu
Ruciński, czołówka największej patologii na scenie stand upu.
NYPDSI
NYPDSI - 9 dni temu
Wczoraj ktoś się zrzygał w samolocie. I weź tu otwórz okno..
Maks Michalowski
Maks Michalowski - 9 dni temu
Kacper może jak wstawisz wszystkie shoty to może wstawisz fragment w którym rapujesz było by miło
Jarek Ossowski
Jarek Ossowski - 9 dni temu
Naprawdę petarda uśmiałem się do łez 👏
Germ Mapping
Germ Mapping - 9 dni temu
Też z malborka
Bejs
Bejs - 9 dni temu
Pozdro wariacie ja też
Kropka Kropkowata
Kropka Kropkowata - 9 dni temu
Na swoim przykładzie dodam, że na początku może się rzygało, ale potem się spało totalnie. I weź się człowieku wybudź skoro jesteś na wycieczce, a tu nijak bo czujesz się jak zombi. Okropny medykament. Dobrze, że już się tak w podróży nie męczę jak kiedyś.
Cif Amotan II
Cif Amotan II - 9 dni temu
A my z Torunia bylismy na wycieczce w Malborku. Nikt nie rzygal! 😀😂👍
Stary Obrotniak
Stary Obrotniak - 9 dni temu
Mistrz jest tylko jeden
Reszta wpierdala lokomotiv
Kamil Brzostowski
Kamil Brzostowski - 10 dni temu
Czy to ta Żaneta co polewała dla Paczesia w oknie życia?
kymaj
kymaj - 10 dni temu
jeden z nielicznych stand`uperów, trzymający wysoki poziom, który słowo "kurwa" używa jako przecinek a nie podmiot
Czinek
Czinek - 10 dni temu
Kozak xD
DE XT
DE XT - 10 dni temu
Aviomarin? To dla ciot!
Piotr szymanski
Piotr szymanski - 10 dni temu
Pojechane,heh
Matrixuss
Matrixuss - 10 dni temu
Raz w ciągu 2h (opóźniony lot) zabralem 3 tabletki, zasypiałem na stojąco i czułem sie fazowany ;-;
Radosław Andrzejewski
Radosław Andrzejewski - 10 dni temu
Upadamy nisko, bardzo nisko. Wystarczy powiedzieć na scenie "spierdalaj", a gawiedź się cieszy.
w w
w w - 10 dni temu
ale się uśmiałem...
MaRaS Project
MaRaS Project - 10 dni temu
Kozak🤣😂
EraRapera
EraRapera - 10 dni temu
Nowy sposób na wypieranie się swojego alkoholizmu.
"Jestes pijany"
" Nie nie to tak na lepszą jazde"
Michael F
Michael F - 10 dni temu
Więcej proszę!! 😁
Andzia anulka
Andzia anulka - 10 dni temu
Tak było 😂😂😂🤣🤣🤣
Coco Jambo
Coco Jambo - 10 dni temu
Kurła też tak miałem!
A weź spierdalaj 👏👏👏👏❤👍
music 21
music 21 - 10 dni temu
Ale zapierdoliłem w powiadomienie
Bob Karlik
Bob Karlik - 10 dni temu
Mistrz !!!
Filmad 78
Filmad 78 - 10 dni temu
Aż się boję pomyśleć co się działo w liceum na tych wycieczkach :)
ZaQ
ZaQ - 10 dni temu
TAKIE KRÓTKIE??!!!!!!!!! i to jeszcze wycięte? ...........
JustKinga
JustKinga - 10 dni temu
Trauma moich wycieczek?
To ja najczęściej siedziałam z koleżanką, która miała chorobę lokomocyjną.
Dziękuję. ;)
PuZ ZLe
PuZ ZLe - 10 dni temu
Kacperku, ale ty już to grałeś, oglądaliśmy, spooookojnieeee :3
Chuck NorrisIPL
Chuck NorrisIPL - 10 dni temu
Ty huju, rrobilem 5 min frytki, 5 min paczke paluszkow , zeby obejrzec 3,5 min film, huj by Cie wzial, teraz bede szykal godzine jakiegos fajnego filmu na cda...
Bike Men
Bike Men - 10 dni temu
Bleeeeeh🤮 no i c.h.u.j....ha ha
Juicy Juice
Juicy Juice - 10 dni temu
Widzę pewne podobieństwo miedzy twoim podróżowaniem a stand up-em. Jak się człowiek nie najebie, to pozostaje tylko rzyganie
Graża
Graża - 10 dni temu
Też miałam problem z rzyganiem,pamiętam aviomarin🤭😅
Wojciech Młynarczyk
Wojciech Młynarczyk - 10 dni temu
Piękny zwrot akcji na końcu :D
Igor Szerszunowicz
Igor Szerszunowicz - 10 dni temu
Wow nowy film !
karolina
karolina - 10 dni temu
Na mnie tak kiedyś nasennie zadziałał Aviomarin, że trzeba było wyważać w domu drzwi
Kolejny