MOBBYN HUSTLAS CABIN

12 091
2 032
 
MOBBYN HUSTLAS CABIN
Informacje krążą spokojnie w swoim zero jedynkowym tempie we wnętrzu układu limfatycznego Matrixa. Czasem zbłąkana liczba wyrwie się z tego błednego koła i wtedy powstaje błąd systemu. System nie toleruje błędów. System nie znosi porażki. Path not found.
Invalid access code. Cannot remove current directory...........
"Ponieważ masy ludzkie są niestałe, pełne trudnych do opanowania pragnień, pełne uczuć i nieświadome konsekwencji,
muszą zostać przepełnione strachem, by utrzymać je w porządku.Z tego względu starożytni postąpili słusznie,
wynajdując bogów oraz wiarę w sąd po śmierci." Πολύβιος, Polybios z Megalopolis; ok. 200 p.n.e
"Nie wiadomo, kto pierwszy utożsamił Caissę z boginią szachów. Obecnie imię bogini jest często przywoływane przez prasę
szachową i sportową, także szachiści mówią, iż Caissa im sprzyjała" Autor Nieznany
23/54/32/33/34/32/24/31/34/43/13/24

mobbyn.com/

www.soundline.biz/MOBBYNHustlasCabin
Spotify open.spotify.com/album/3nvKYh0Y98bM6D3WuoAq63?si=zLWnBs6tTwG-gvOU7q32YA
iTunes music.apple.com/pl/album/hustlas-cabin-single/1489196212?l=pl&ls=1&app=itunes
Apple Music music.apple.com/pl/album/hustlas-cabin-single/1489196212?&app=music
Tidal listen.tidal.com/album/123543654/track/123543655
Wimp play.wimpmusic.com/album/123543654/track/123543655
Amazon Music music.amazon.com/albums/B081ZGLYM7?tab=CATALOG&ref=dm_wcp_albm_link_pr_s
Deezer www.deezer.com/pl/album/120483542
Plus Music plusmusic.pl/album/4015187/7944373
Muzyka T-Mobile www.muzyka.t-mobile.pl/main/utwor.htm?pid=5886997

Teledysk - YoMenik Videos
Bit - Oil Beatz
Mix/Master - Marek Dulewicz

Credits:
Mobbyn na IG: instagram.com/grandspliffproduction/
Mahatma Gun-D na IG: instagram.com/gun_d_the_mahatma/
Hehe na IG: instagram.com/hehe_heads/
Mahatma Gun-D na FB: facebook.com/Mahatma-Gun-D-328081197791077/
Mobbyn na FB: facebook.com/MOYN-208147086271551/

Zwrotki:
Św Zi
Timmy WKE
STK
Belmondo
GSP
Muzyka
Trwanie: 4:42

Komentarze

Adam Woszczyk
Adam Woszczyk - 23 sekund temu
Tylko Gsp x Belmkndo
xSuchy33
xSuchy33 - 2 godzin temu
timi chujowo
A Ty?
A Ty? - 3 godzin temu
Nie podoba się to wypierdalać
wiktoria håstad
wiktoria håstad - 5 godzin temu
belmondziak🥰
dobry chlopaczyna
dobry chlopaczyna - 7 godzin temu
Belmondziaka wyjebali z pracy i chuj
he he
he he - 9 godzin temu
Ja pierdole młody sarmata g i mahatma ghandi razem jesteście zajebisci, mobbyn to perpettum mobile
sqz
sqz - 16 godzin temu
timmi weedzik kopie elegancko to jest to d-.-b
Bustler
Bustler - 19 godzin temu
odpowiedz to jebac kurwy maczetami co wygrałem
Damiano Soprano
Damiano Soprano - 19 godzin temu
Ten chudy to wygrał w konkursie chyba ta zwrote tak doklejony
KIMONIUTKI
KIMONIUTKI - 20 godzin temu
Mobbyn x żabson
SsTrahoo
SsTrahoo - 22 godzin temu
Ten 2 gosciu brzmi jak MCH za czasów nawijania z whitem xd
Bartłomiej Błaszczyk
Bartłomiej Błaszczyk - 23 godzin temu
BELMONDO X GSP feat. OHAP
Eyth
Eyth - 23 godzin temu
02:00 szybkie lukanko czy stara nie weszła
JA OCB
JA OCB - 23 godzin temu
Apropo już wiemy czym belmondziak se łeb poryl. Jest to alfa PVP bardzo słynny szit popularny u nas 4 lata temu. Niezle wraki ludzi się po tym robiły
TheRing 69
TheRing 69 - Dzień temu
3:11 wchodzi Gdynianin
NotSoTam
NotSoTam - Dzień temu
A gsp i reszta bambików co nagrywają teledyski w pokoju bo mają szlaban na wychodzenie z domu, albo udają belmondziaka czyta czasem te komentarze? No nie wiem, trzeba było nagrać osobny kawałek solo młody g i osobno reszta ciekawe ile byście mieli wyświetleń...
KamilBack
KamilBack - Dzień temu
Słucham ciągle, bo sztos bit 🔥
mantykaa
mantykaa - Dzień temu
JEBAĆ CO STWORZYŁA POSTKOMUNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Adrian
Adrian - Dzień temu
1:23 pozbieraj penge mordo bo combo nie spłacisz
OLSZYN
OLSZYN - Dzień temu
00:45 ale masz szypkom fure na ścianie
la stripe
la stripe - Dzień temu
halo poprawczak? ktos wam spierdolil
feliksz
feliksz - Dzień temu
lyricsy na geniusie to kosiorXD
flyflydontsleepp
flyflydontsleepp - Dzień temu
''jebie wakacje bo je ja mam od zawsze'' chlop dobrze gada bo w poprawczaku caly czas siedzi wiec totalna czilera i utopia
paxorToZiomal _
paxorToZiomal _ - Dzień temu
Ten ziom to chyba z ośrodka spierdolił
Kanal Yzer
Kanal Yzer - Dzień temu
Oooo 0:27 Czyż to nie ten słynny Młody Żul z fantem? Z fartem.
FEFE 13
FEFE 13 - Dzień temu
ten w śmieszne kórtce bója się jak pierdolony rezus
Black Nibba
Black Nibba - Dzień temu
Ten utwór powstał we współpracy z zakładami poprawczymi w Katowicach chyba
Nadia Grzesiak
Nadia Grzesiak - Dzień temu
„Pośród owiec to właśnie ja jestem wilkiem” czy jakoś tak hahaha mordo co to nawijasz szacun i ogień!!!!
krulewicz1
krulewicz1 - Dzień temu
Kurłaaa Belmondziak wymiatasz wszystkich w huj.
Golbat Tbjf
Golbat Tbjf - Dzień temu
Co to za znaczek na koszulce u tego malolacika po gsp bo czesto widzen ten znak/herb
Sichz
Sichz - 2 dni temu
MobbYN Yeah! Belmondo wyjebał na lotni ale wrócił z wiatrem :D
Czesnej
Czesnej - 2 dni temu
fajnie w sumie, że GSP resocjalizuje dzieci z poprawczaka
TheRypkin
TheRypkin - 2 dni temu
Belmondo zrob solo plyte bez tych lakow
Beata Grabowska
Beata Grabowska - 2 dni temu
Kurwa gadacie ze z liceum czy chuj wie co a moim zdaniem fajnie popłynął ;)))
Michałek
Michałek - 2 dni temu
Tylko gsp i g sluchalni
Biggi E
Biggi E - 2 dni temu
Jakby chociaż część z was wiedziała co to alfa pvp to byście zrozumieli co tak naprawdę ryje banie.
Pozdro dla wszystkich ziomkow narkomanów!
Martinez MVP
Martinez MVP - 2 dni temu
GPESIAK CO TAM JESZ FAJNEGO ?
Ja sie znam elo
Ja sie znam elo - 2 dni temu
zaraz, to nie jest dr.Traphause co jest grane
Franciszek
Franciszek - 2 dni temu
czekam na wersje wiadomo bez kogo
Pan Wąsacz
Pan Wąsacz - 22 godzin temu
Amen.
Montażysta
Montażysta - 2 dni temu
gościu nawet kurwa mutacji nie ma XD
Kolejny