MICHAEL JACKSON był...

18 676
476
 
FILM SIĘ PODOBAŁ? ŁAPKA W GÓRĘ SIĘ NALEŻY! DZIĘKI! :D
☛BIZNES: poradyserafina@gmail.com
☛FACEBOOK: facebook.com/SerafinPeziol/
☛NOWA GRUPA: facebook.com/groups/1748181785299926/
☛INSTAGRAM: instagram.com/SerafinTV
☛SKLEP: www.E-SWEAR.pl/
☛SNAPCHAT: SerafinTV
Rozrywka
Trwanie: 10:06

Komentarze

Wiktoria Słowińska
Wiktoria Słowińska - 8 miesięcy temu
Ludzie powinni również przestać wierzyć w udowodnione kłamstwa. Mówienie o fanach Michaela Jacksona jako fanatykach... Znam wiele osób, którzy wcale nie nabrali się na cały 'dokument', a nie są fanami Jacksona. Wystarczy zrobić mały Research na temat Robsona i Safechucka. Chociażby jak to zmieniają swoją wersję po 3718391 w ciągu miesiąca. Wiele można też wyczytać z ich mowy ciała, ale no dobra. Nie bawmy się w psychologów. Jest o wiele więcej bardziej wyeksponowanych kłamstw. Chociażby nieporozumienia w datach. Jak to Jackson miał spędzać święto dziękczynienia z Safechuckiem... Jeżeli był wtedy na trasie Bad w Australii. Podobnie z Eurolandem, w którym Jackson miał go molestować w 1988 roku... Tyle, że Euroland zostało otwarte w 1992 roku. Takich niedociągnięć jest wiele. Wystarczy zrobić trochę większy research. W odpowiedzi dam linka do bloga, w którym są zebrane wszystkie 'ciekawostki' o filmie. Śmieszy mnie też to, że wiele osób bardziej jest w stanie uwierzyć dwóm gościom, którzy bronili go pod przysięga (plus jaki pedofil by wybierał swoją ofiarę na pierwszego świadka... Tak, pierwszego) w sądzie, po rozprawie, jak i po śmierci. Dopiero gdy skończyły się pieniążki wylatują. Niż trwającej ponad 13 lat interwencji FBI (która przeszukała go na wylot i wydała oświadczenie uniewinniające), jak i ciężkiego 5-miesięcznego procesu, który Jackson wygrał. I nie, nie gadajcie że przekupił sąd. Miał już wtedy długi, dlatego nie mogl sobie pozwolić na najlepszych prawników. Śmieszą mnie także media, które nakręcają tą całą parodię. A ludzie łykają to nie znając w ogóle drugiej strony medalu... Smutne. Polecam obejrzeć to wideo, aby zapoznać się co nieco z bohaterami filmu. Są polskie napisy, więc nie będzie problemu ze zrozumieniem. (Link w odpowiedzi)
Sm0l Max Pr0 G4mer
Sm0l Max Pr0 G4mer - 5 miesięcy temu
Moja mama uwierzyła tym dwóm ch****. Zdenerwowałem się mocno. Ten argument pokazał że się myli. Nareszcie
Luna Star
Luna Star - 6 miesięcy temu
@H.W. Mueller tak, był uniewinniony w 1993r. Pojawiła się nowa ofiara i był proces w 2005 r. Został oczyszczony z zarzutów i teraz są nowe trzy ofiary. Więc będzie kolejny proces. Jeśli jest niewinny to proces znowu wygra. Zobaczymy. Jeśli wade i James opisza zgodnie ze zdjęciem wygląd członka majkela to znaczy że był pedofilem. Wszak jesli Wade był molestowany przez 7 lat to chyba pamięta cialo majkela. Zdjęcie od 1993 jest pilnie strzeżone w sejfie. Mj chciał je odebrać ale prawnikom mj się nie udało. Poczekamy do procesu. Teraz są dwa obozy. Ty jesteś w jednym broniącym dorosłego, sypiajacego z nieletnimi chłopczykami, który pokazywał im filmy porno (poczytaj o Sean Lennon i jego wypowiedziach) a jestem po stronie ofiar bo dla mnie puszczanie przez dorosłego pornosow 10 letnim chłopcom jest jyz samym w sobie przestępstwem. Nie mówiąc o proponowaniu im spania w jednym łóżku.
abc def
abc def - 7 miesięcy temu
@adventuregirl 33 adventuregirl 33 Wierzysz w to co napisałaś? Znam wielu ludzi ze złamanym nosem i po korekcji nosa. Jeśli mają dobrych lekarzy efekt jest dobry ale cóż... widziałaś jak on wyglądał, jak wyglądał jego nos? Dostawał leki i dlatego się uzależnił, odstawił i dostał normalną po kilku dniach i zmarł... połącz showbiz z narkotykami z pozycją tego artysty jako boga, z operacjami spowodowanymi niby brakiem samoakceptacji przy chorobach. Stworzył dom zabaw dla dzieci. Obrzydliwy typ, sorki ale taka prawda.
michav 865
michav 865 - 2 dni temu
Np Eminem też miał ciężkie dzieciństwo a jakoś z tego powodu w dorosłym życiu nie zapraszał do swojego łóżka małych chłopców.
sillygirl.
sillygirl. - 7 dni temu
Przecież wystarczy tylko spojrzeć na Robsona i tego drugiego typa, i od razu widać, że coś jest z nimi nie tak. Mówią tak, jakby byli zahipnotyzowani. Zero emocji na ich twarzy. Po prostu wyuczyli się roli na pamięć i mówią przed kamerami, bo zabrakło im hajsu...
ding dong Igor
ding dong Igor - 12 dni temu
Ale Michael Jackson nie był pedofilem tylko rodzice tego chłopaka chcieli pieniądze i wzieli za niewinność 12.000000 milionów dolarów
Milana Fijal
Milana Fijal - Miesiąc temu
Cieszę się ,że tak dużo ludzi oceniło pozytywnie ten filmik , bo to znaczy tych , którzy uwierzyli w kłamstwa z Living Neverland jest znacznie mniej . Należy im tylko współczuć , bo nie znają faktów .
Milana Fijal
Milana Fijal - Miesiąc temu
Ludzie , którzy wierzą ,że Michael Jackson był pedofilem i w historię opowiedziana w Living Neverland są zwyczajnie osobami które nie znają faktów . To nie są idioci oni po prostu nie zadali sobie trudu aby zrobić przegląd faktów , udowodnionych kłamstw z Living Neverland od których internet tonie zresztą. Przecież nie można być takim idiotą aby wierzyć Wadowi Robsonowi , który w dokumencie mówi że molestowanie zaczęło się , kiedy jego rodzina pojechała do wielkiego kanionu , a on był z M.J. sam , a 2 misiące wcześniej został nagrany jak mówi ,że pierwszy raz został zmolestowany , kiedy jego siostra i rodzice byli kilka pokoi dalej w tym samym domu . Koleś ewidentnie kłamie. Nie wspomnę o rzekomym molestowaniu Safechucka w budynku stacji kolejki w 1992r. . Problem tylko w tym ,że kolejka została wybudowana w 1994r.
Najlepiej poszukać sobie na you tubie te ich kłamstwa . Dużo jest filmików obnażających z kłamstw bohaterów Living Neverland .
Azura LPS
Azura LPS - 2 miesięcy temu
Ciekawe co by sie stało gdyby podłączyć Wade robsona i safechuka pod wykrywacz kłamstw 🤔🤔🤔
Radek Brzuszczak
Radek Brzuszczak - 2 miesięcy temu
To jest plotka o Michaelu naprawdę zastanówcie się jeżeli ktoś lubi dzieci to nie jest pedofile no błagam WAS ludzie kochani
mojo sidoku
mojo sidoku - 2 miesięcy temu
Po dokumencie LN zaczęłam od nowa słuchać Michaela Jacksona...... lepiej.....czuję jego przesłanie💫
mojo sidoku
mojo sidoku - 2 miesięcy temu
Michael jest artystą ponadczasowym i ciekawym materiałem na plotki. Kochał dzieci i tu był jego problem bo facetowi nie wypada bawić się z dziećmi. Prawda o jego niewinności wyjdzie kiedyś na jaw szkoda że za życia musiał tyle wycierpieć.
madixxx 22
madixxx 22 - 2 miesięcy temu
Michael Jackson nie był pedofilem on zachowywał się jak dzieciak bo miał boebanego ojca
TroNatalia43
TroNatalia43 - 3 miesięcy temu
Z Michaelem "jestem" od co najmniej 20 lat, przeczytałam baaaardzo dużo książek, obejrzałam dziesiątki filmów i od zawsze mam jakieś wątpliwości co do niewinności Michaela.
N. P
N. P - 3 miesięcy temu
Ja go uwielbiam i będę mimo tych oskarżeń byl człowiekiem wspaniałym o wielkim sercu jak i talencie a to ze ten film jest wydany w 10 rocznice ro juz szczyt i jestem pewna ze gdyby michael żył to ten jebany film nigdy by nie powstał, masz racje po co ten dokument znaczy no "dokument" został wydany skoro on nie żyje wiadomo nic im to nie da! A to ze jego muzyke przestali puszczać w radiu to jest idiotyzm kompletny! Michael byk geniuszem muzycznym stworzył tak wspaniale utwory i ja naprawdę nwm o co tym ludziom chodzi niech troche go poznają bo wszędzie słyszę ze on jest pedofilem i wszyscy mówią ze molestowal dzieci ze sa dowody ale kurwa nie ma dowodow na to ze wcale nim nie byl... No oczywiscie ze sa!
I na chwile obecna jeśli to tak dalej bedzie to za kilkanaście lat juz nikt nie bedzie o nim pamiętał jako o znakomitym artyście a poprostu pedofilu i to mnie boli najbardziej
Na szczęście sa jeszcze fani, a fani michaela sa cudowni i na kazdym kroku pokazują ze jest niewinny
Jeszcze jedno zmarl i nie ma go nie spotkacie juz go chyba ze po śmierci (kto w co wierzy) wiec dajcie mu wreszcie spokój juz za zycia sporo sie nasluchal ❤
Azura LPS
Azura LPS - 3 miesięcy temu
Biedny Michael znosił to wszystko za życia i musi znośić po śmierci
Azura LPS
Azura LPS - 3 miesięcy temu
Moim zdanie michael jest niewinny! Ponieważ zostało udowodnione w sądzie nigdy nie zrobił zła.
Jacy są ludzie-Jak masz 40l i lubisz bawić sie z dziećmi bo nigdy nie mogłeś tego robić za dzieciaka ludzię nie znają granic
Ef526j yt gamess
Ef526j yt gamess - 3 miesięcy temu
Michael Jackson był wspaniałym człowiekiem który pomagał ludzią ja nie wierze w takie rzeczy i inni też powinni nie wierzyć 😢❤
Artur Z
Artur Z - 4 miesięcy temu
jakim trzeba byc chujem zeby szukac kasy na zmarlej osobie
TG Chudy
TG Chudy - 4 miesięcy temu
Teraz coś o QUEEN I F.Mercurym
xsanchezz
xsanchezz - 4 miesięcy temu
Michael Jackson był wielkim ARTYSTĄ.
Agusia123
Agusia123 - 4 miesięcy temu
Moim zdaniem Michael JACKSon nadal żyje
x мєllσ x
x мєllσ x - 5 miesięcy temu
3:05 jak nie miał jak miał
Wredus Zły
Wredus Zły - 5 miesięcy temu
Pijawki parszywe, ja się zastanawiam gdzie on miał czas na to żeby skrzywdzić aż ponad 1000 chłopców? Warto też zwrócić uwagę na zeznania Robsona, który najpierw oskarżał Michaela o pedofilie w sądzie, następnie go bronił, a teraz znów go oskarża? Powinien być skazany za składanie fałszywych zeznań.
niggaboo
niggaboo - 5 miesięcy temu
zakon Serafina
Grześ Sawicki
Grześ Sawicki - 5 miesięcy temu
Oskarżają go o molestowanie poco by tylko pieniądze zarobić
Sebastian Sienkiewicz
Sebastian Sienkiewicz - 5 miesięcy temu
Michael to legenda muzyki.
A to że niektórzy chcą zdobyć sławę na czyjejś śmierci to po prostu okropne .
Pan Odwalacz
Pan Odwalacz - 5 miesięcy temu
Michael Jackson to pedofil.
Michał M.
Michał M. - 5 miesięcy temu
połóżcie swoich synów na pół roku z innym facetem do łóżka....
Pan Odwalacz
Pan Odwalacz - 5 miesięcy temu
Michael Jackson Molestował Małe Chłopcy - MJMMC
Kradne Rowery
Kradne Rowery - 5 miesięcy temu
MICHAEL JACKSON GWALCIL MALE DZIECI I NIC TEGO NIE ZMIENI PEDOFIL TEPY
specnaz xd subujcie disa i kalucha xd
Fajny bardzo
Wojtek Jedynak
Wojtek Jedynak - 5 miesięcy temu
A ja mam tam wywalone na to co robił. Nie mój interes ważne że muzykę na fajna
Anonim
Anonim - 5 miesięcy temu
Dalej go słucham i uwielbiam jego muzykę nie ważne czy był pedofilem czy nie. Był niepowtarzalny tak jak jego muzyka. Mam nadzieję że ta szopka się skończy
anna jones
anna jones - 5 miesięcy temu
Talent , bagaz dziecinstwa ,a...jednak niepowtarzalna perfekcja !.Pamietam ,ze ,w Polsce czekalam na teledysk z MJ . Trzecia rano ,oczy sie kleja ,ale....Michael Jackson JEST!!
Dawid Tereszkiewicz
Dawid Tereszkiewicz - 6 miesięcy temu
Śliniak
best of the best
best of the best - 6 miesięcy temu
Jesteś super! 😍🤗💚 pierwszy twój film co obejrzałam i już jestem twoją fanką🤗😏🌷
Diana Jamin
Diana Jamin - 6 miesięcy temu
Ja też ewidentnie widzę to,że to bardzo reżyserowane pod kwestią typowych,prostych tekstów, które zwykle mówią ofiary molestowania. Gołym okiem widać jak reżyser sobie poczytal/poogladal zeznania ,wyciagnial typowe zdania które mówią zwykle ofiary molestowania i "wkleił " w film, podając chłopakom na tacy w stylu "mówcie to,będzie przekonywujaco".Dam sobie rękę uciąć, że sami producenci w to nie wierzą, a zdanie mówione na początku filmu typu "oglądaj a jak masz wątpliwości to shut up" są wyjątkowo bezczelne i świadczą o mega wyrahowaniu. PS: Świetnie ujety film i opis 🙂
Laqa
Laqa - 6 miesięcy temu
Nie wierzę... taka gwiazda. Jackson zmarł, a jego sprawa jest ciągnięta i ciągnięta bez końca
Dawo 120
Dawo 120 - 6 miesięcy temu
Bez urazy ale jeżeli rodzina i te wszystkie wytwórnie itd zarabiają za te muzykę i płyty to po kiego wafla robili ten film. Przecież oni blokują w krajach jego muzykę itp i przez to te firmy o WIELE mniej zarabiają! to jest tak jak prowadzenie sklepu i nagranie filmu jakie te ubrania są niewytrzymałe brzydkie niewygodne itp no niech ktoś mi to wytłumaczy w odpowiedziach!
Kto uważa tak samo daje like
Tavell Clinton
Tavell Clinton - 6 miesięcy temu
To przez swojego ojca Michael Jackson był jaki był! To Joe Jackson był wszystkiemu winien! Ten paskudny, wredny, obleśny gad zniszczył psychikę Michaelowi, a także szkodził reszcie swoich dzieci! JOE ZNISZCZYŁ SWOJE DZIECI! NIE MIAŁ POJĘCIA O PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI! KOCHAŁ TYLKO I WYŁĄCZNIE SIEBIE! ZASŁUŻYŁ SOBIE NA TĘ ŚMIERĆ! TO, ŻE DŁUGO MĘCZYŁ SIĘ PRZED ŚMIERCIĄ, BYŁO KARĄ ZA JEGO CZYNY! BARDZO DOBRZE, ŻE ZMARŁ NA TEGO RAKA! SAM BYŁ SOBIE WINIEN! ZNISZCZYŁ ŻYCIE SWOIM DZIECIOM, WIĘC SPOTKAŁA GO ZASŁUŻONA KARA! ON BYŁ BEZDUSZNYM, BEZWZGLĘDNYM POTWOREM, KTÓRY MIAŁ WSZYSTKO I WSZYSTKICH W NOSIE!
N. P
N. P - 6 miesięcy temu
No dziekuje wreszcie jakis youtuber który mowi normalnie o michaelu jacksonie
Hanna Strzelecka
Hanna Strzelecka - 6 miesięcy temu
Ej ja też tak myśle że pszecież on nie żyje i co zrobisz co wykopiesz go z grobu no błagam ja uważam że mogom puszczaćjego piosenki i teraz po 10 latach sobie im się pszypomniało no błagam a jeszcze go bronili
łosinka 225
łosinka 225 - 6 miesięcy temu
Oglądam ten film raz jeszcze i jedyne co bardziej rzuca mi się w oczy to... twoja bluza wygląda jakbyś miał duży śliniak xD
Ewa
Ewa - 6 miesięcy temu
Nie ma czegoś takiego jak udowodnione kłamstwa-bo niby czyje? W tamtym dokumencie są same KŁAMSTWA.To zarzuty należy udowodnić-a dowodów nie ma
Ewa
Ewa - 6 miesięcy temu
Najlepszy polski materiał polskiego jutubera" który się odniósł do tematu M.J. Bez ogródek i spekulacji.Trafione w dychę..pozdrawiam
Miraakos TM
Miraakos TM - 6 miesięcy temu
Wlaczyly mi sie angielskie napisy - O KURWA
Matylda Kaniasta
Matylda Kaniasta - 6 miesięcy temu
Tak naprawde nigdy nie dowiemy się czy Michael molestował ich. Akurat teraz wzięło ich żeby nagrać film jak Jackson ich niby molestował. Nie ma się jak bronić pozostała mu tylko rodzina i przyjaciele do obrony. Najbardziej rozwala mnie to że oni i tak nie uzyskają nic z tych oskarżeń. Ten film zostanie najprawdopodobniej usunięty.
Ewa
Ewa - 6 miesięcy temu
Nie zostanie usunięty dopóki będzie to gorący temat i ktokolwiek będzie na tym zarabiał ALE TYCH DWÓCH ROBSON I TEN DRUGI..TO CMENTARNE HIENY...O KASĘ CHODZI O NIC WIĘCEJ.Michael nawet po śmierci jest milionerem i wszyscy o tym wiedzą..
The Dark
The Dark - 7 miesięcy temu
Oglądałam już ten film i mówią tam o ochydnych żeczach BEZ WSTYDU; ,,Robiliśmy to w łóżku, w basenie, w jacuzzi... Jak to opowiadali to nawet się troche śmiali... NIBY MJ UCZYŁ ICH CZEGOŚ.... NOOO.... 😑
1.e4,e5 2.Qh5
1.e4,e5 2.Qh5 - 7 miesięcy temu
Dlaczego trafiłem na ten film dopiero dzisiaj?
weruska ___
weruska ___ - 7 miesięcy temu
Fajny ten strój pingwina
Daria Saj
Daria Saj - 7 miesięcy temu
dobry vlog Sefcio :)
A. D
A. D - 7 miesięcy temu
XDDD
xXCutieXx
xXCutieXx - 7 miesięcy temu
moje zdanie o tym jest ze to jest jeden wielki zlepek gowna i mam(y) na to duzo dowodów ze oni kłamią naprzykład powiem jeden fact safechuck powiedzial ze michael go molestowal po występie na grammys w roku 1989 co nie moze byc prawdą ,bo grammy byly w los angeles i michael jackson nie występował na grammys

ja nawet nwm jak móg Dan Reed z niczego zrtobic takie gówno
Trzysta Mil
Trzysta Mil - 7 miesięcy temu
Nigdy tego nie robił.
Był kurą znoszącą złote jajka firmom fonograficznym
Był ofiarą swego ojca - tyrana i psychopaty.
Wiktoria
Wiktoria - 7 miesięcy temu
Film "dokumentalny" ,,Leaving Neverland", to jedno wielkie kłamstwo. Już nawet nie będę mówiła o tym, że akurat kariera Wade'a Robsona i tego drugiego, podupadała, że bronili Michaela w sądzie, kiedy pierwsze zarzuty zostały rzucone w jego stronę, że jakoś przed śmiercią Michaela Jacksona, żaden nie powiedział o rzekomym molestowaniu glośno. Ostatnio wyciekły ciekawe informacje odnośnie tego filmu, więc z wami się nimi podzielę. Zacznijmy może od matki któregoś z nich (sorki, ale mylą mi się ci dwaj Panowie). W filmie Leaving Neverland, powiedziała, że jak dowiedziała się o śmierci MJ, zaczęła skakać z radości i dziękować Bogu, bo niby, dzięki temu, Jackson nigdy więcej nie skrzywdzi innych dzieci. Przypomnę tylko, że Michael Jackson zmarł w 2009 roku, a syn tej Pani, sam powiedział, że sam dowiedział się, że był molestowany w 2013 roku. Różnica pomiędzy 2009, a 2013 jest jednak duża ;). Kolejna nieścisłość, James Safechuck, powiedział, że był molestowany przez Króla Popu, na kolejce na terenie ,, Neverland" w latach 1988-1992. To ciekawe, gdyż sam pomysł wybudowania kolejki został, że tak powiem, wymyślony w 1993, zgodę na wybudowanie tej kolejki dostał MJ też w 1993, a wybudowana została w 1994 XD Ludzie, tych wpadek było na pewno wiele więcej, film jest dość świeży, więc na pewno ludzie odkryją więcej tych nieścisłości. Więc za nim będziecie oceniać, po jednym głupim filmie, niby dokumentalnym, poznajcie Michaela, poczytajcie, posłuchajcie jego muzyki, np. ,,Childhood", pooglądajcie jego wypowiedzi, bo to aż ciężko patrzeć na tą całą nagonkę. Nikt jakoś nie mówi o tym, że pomagał dzieciom z całego świata, zakładał fundacje, odwiedzał dzieci w szpitalach, uratował ŻYCIE nie jednemu dziecku, że rozdawał prezenty dzieciom, że przekazywał pieniądze, że zapraszał do Neverlandu chore dzieci, że sprawiał uśmiech na twarzach tysięcy dzieciom, że był dżentelmenem, że był ultra przyjazny i ciepły, byl nieśmiały, dawał z siebie wszystko, żeby uszczęśliwiać swoich fanów, ze wychowywał swoje dzieci jak normlany człowiek, byl wspanialym ojcem i cudownym przyjacielem. ŻE BYŁ NIESAMOWITYM CZŁOWIEKIEM. O tym się nie mówi. Mówi się o tym co wywołuje skandale, bo to ludzie lubią najbardziej i to się sprzedaje. Najgorsze dla mnie jest to, że Michaelowi odebrano dom. Po przeszukiwniach jego Neverlandu, przez ponad 70 policjantów, po oględzinach jego ciała, w tym sfer intymnych i ich fotografowania, po orzeknięciu niewinności, nie mógł dalej pomagać dzieciom, bo nie czuł się już jak u siebie w domu. Odebrano mu to co kochał i to co sprawiało mu radość, jego ukochany Neverland ;(.
Sajles21
Sajles21 - 7 miesięcy temu
Powiem Ci tak ja po obejrzeniu Twojego filmu obejrzalam wszystkie wywiady materialy i co tylko moglam na temat Michaela Jacksona zeby ogarnac wlasne spostrzezenia... przede wszystkim jego rodzinne prywatne nagrania i pokochalam go jako osobe i za to Ci drogi Serafinie bardzo dziekuje za to ze dzieki Tobie moglam poznac zycie i tworczosc tej wspanialej ale jakze tragicznej postaci i od nowa wsluchac sie w jego muzyke bo jako dzievko nie przywiazywalam do tego wagi...dziekuje
Ania Najlepsza
Ania Najlepsza - 7 miesięcy temu
No nareszcie ktoś normalnie gada!!! Dzięki Serafin bo już się bałam że znowu jakiś ziomek będzie chciał się wybić na yt przez to że będzie mówił „Michael Jackson był pedofilem”
adventuregirl 33 adventuregirl 33
4:03 fotomontaż z leaving neverland jak on trzyma ten kapelusz? 😅mj is innocent! Film leaving neverland is fake😍
Asia 9562
Asia 9562 - 7 miesięcy temu
Szacunek Serafin. Pięknie to wyjaśniłeś. Dla nich liczy się tylko zysk. Ich zeznania przeczą same sobie
Lucas Beer
Lucas Beer - 7 miesięcy temu
Uważam, że Michael jest niewinny w końcu był tak wielkim artystą i takie ładne, pełne miłości piosenki śpiewał.... dobra, do rzeczy. Nie wiem czy Jacko był pedofilem czy nie, natomiast zastanawia mnie argumentacja, że po prostu lubił dzieci i dlatego się nimi otaczał. Jackson w najbliższym otoczeniu miał jedynie chłopców, a jak zdarzyła się jakaś dziewczynka, to dlatego, że była siostrą chłopca z którym się akurat przyjaźnił. Dlaczego sobie tak szczególnie upodobał chłopców, skoro przecież przyjaźń to przyjaźń i nie rozróżnia płci? Czy ktoś starał się odpowiedzieć na to pytanie? Tym bardziej, że tych chłopców zapraszał do swojej sypialni, co sam przyznawał i uważał, iż nie ma w tym nic niestosownego. Sorry, ale takie zachowanie powinno budzić wątpliwości, nawet jeśli nie miał złych intencji i niczego złego nie zrobił. Oczywiście o tym się już nie dowiemy, ale teraz to już mało istotne, bo facet od dekady nie żyje.
Kama
Kama - 7 miesięcy temu
nie miał ojca...? miał ojca który właśnie był kluczowym elementem jego braku dzieciństwa, polecam mały research następnym razem
Kolejny