KAMERZYSTA KRUSZWILA - KIM JEST? *dowody*

24 909
1 701
 
FILM SIĘ PODOBAŁ? ŁAPKA W GÓRĘ SIĘ NALEŻY! DZIĘKI! :D
☛FACEBOOK: facebook.com/SerafinPeziol/
☛SKLEP: www.E-SWEAR.pl/
☛INSTAGRAM: instagram.com/SerafinTV
☛SNAPCHAT: SerafinTV
☛GRUPA: facebook.com/groups/177294979285308
☛ASK KAMERZYSTY: ask.fm/LukasWawrzyniak
Rozrywka
Trwanie: 5:35

Komentarze

Shoty
Shoty - 2 miesięcy temu
2:17
Siema Jestem Gumball
Siema Jestem Gumball - 2 miesięcy temu
Duże prawdo podobnie kamerzysta to Łukasz Wawrzyniak
Kubek Vlog & Football
Kubek Vlog & Football - 3 miesięcy temu
Łukasz Wawrzyniak to kamerzysta
Krejzolek XD
Krejzolek XD - 3 miesięcy temu
Po co mówisz Łukasz. W jak nie zacenzurowałeś jego instagrama😂
Khali Hed
Khali Hed - 4 miesięcy temu
Kto w 2019
Monster Tk2
Monster Tk2 - 4 miesięcy temu
wolę gdy jest anonimowy
malgolcia
malgolcia - 4 miesięcy temu
Wszystko fajnie, ale gdzie jest tatuaż kamerzysta bo Łukasz Wawrzyniak go nie ma
Aciu KKS
Aciu KKS - 4 miesięcy temu
Ale z Ciebie cwel twoje fakty wszyscy znają ruda cioto typowy podpierdalacz i zazdrosnik że chłopaki coś robią zabawnego a Ty pizdo siedzisz i patrzysz kogo sprzedać zadzwoń jeszcze do płokułatury
Lilka LPS
Lilka LPS - 5 miesięcy temu
Łukasz Wawrzyniak, tak każdy to wie......
Jagoda Kozelka
Jagoda Kozelka - 5 miesięcy temu
Dziękuję za to leci 👍 i sub.
Fipla Technik
Fipla Technik - 6 miesięcy temu
Super
Jan Zając
Jan Zając - 6 miesięcy temu
Kamerzysta to krurzwil
DIABLODCCZUB
DIABLODCCZUB - 7 miesięcy temu
No wkonco ktoś powiedział to to Łukasz Wawrz****
COCA COLA
COCA COLA - 7 miesięcy temu
Jezu to jest Łukarz Wawrzyniak.
Silvano Andonov
Silvano Andonov - 7 miesięcy temu
Łukasz Wawrzyniak
p[lp[ol mlkolk
p[lp[ol mlkolk - 7 miesięcy temu
Kruszwio aha
p[lp[ol mlkolk
p[lp[ol mlkolk - 7 miesięcy temu
Kriss co ja niewiem co to kto jest
kris maxi
kris maxi - 7 miesięcy temu
XD Łukasz W???
:P Łukasz Wawrzyniak
Spurcio Monster
Spurcio Monster - 7 miesięcy temu
To na chuj mówisz kto to Kamerzysta to ich sprawa !!
Siwa xD
Siwa xD - 7 miesięcy temu
Łukaszen
Siwa xD
Siwa xD - 7 miesięcy temu
Bokem się niechce pokozwaci mordeczki
Nieznane Imie
Nieznane Imie - 7 miesięcy temu
To Jest Łukasz Wawrzyniak
Marlii kll
Marlii kll - 7 miesięcy temu
Woda z lodowcaa w małej butelce kosztuje 6zł a nie 360 cy ile
Oshi
Oshi - 7 miesięcy temu
kopiujesz od xenq
Atrix Pl
Atrix Pl - 7 miesięcy temu
Łukasz Wawrzyniak
Eryk 2 kanał
Eryk 2 kanał - 7 miesięcy temu
Wawrzyniak wiemy nie musisz mówić w
Mikaekster sub za sub
Mikaekster sub za sub - 7 miesięcy temu
Ej a to czasem nie miało być Łukasz Wa... a nie Wu?
Michał Michalski
Michał Michalski - 7 miesięcy temu
Kurwa ale te twoje filmy to porażka same zjeby genetyczne cie oglądają
Oliwier
Oliwier - 8 miesięcy temu
Kamerzysta jest kamerzystą:-D
ɴᴀʀɪ ᴄʜᴀɴ
ɴᴀʀɪ ᴄʜᴀɴ - 8 miesięcy temu
TO ŁUZKASZ WAWRZUNIAK
kramisz
kramisz - 8 miesięcy temu
Łukasz Wawrzyniak
Sebastian Szychowski
Sebastian Szychowski - 8 miesięcy temu
A wal się ten głos nie jest podobny on nie jest kamerzystą
kruczek
kruczek - 6 miesięcy temu
jest rakie coś jak SŁABA JAKOŚĆ GŁOSU i MUTACJA GŁOSU więc, skarbie, Łukasz to kamerzysta ;)
Sebastian Szychowski
Sebastian Szychowski - 8 miesięcy temu
Worek kamerzysty to nie worek tylko jego twarz
jasio jaś #
jasio jaś # - 8 miesięcy temu
Łukasz wawrzyniak
Wiktoria Wanek
Wiktoria Wanek - 8 miesięcy temu
To Łukasz Wawrzyniak
HorsesTeam
HorsesTeam - 8 miesięcy temu
ja uwielbiam kamerzyste
kacper mastyakrz
kacper mastyakrz - 8 miesięcy temu
pozdro dla kumatyh słodko
Wika Wróblewska
Wika Wróblewska - 8 miesięcy temu
Wszyscy youtuberzy którzy nagrywają takie glupoty by tylko wyłudzić subskrybcje. Wszyscy już wiedzą jak ma na nazwisko Łukasz Wawrzyniak a ty debil dolańczasz się do tego i zdradzasz jego osobowość powinno dojść ci mega dużo unsubów frajerze
Tomek Borzęcki
Tomek Borzęcki - 8 miesięcy temu
ale po co kamerzysta mial by udawc biednego odp plis
Michal Drequagh
Michal Drequagh - 8 miesięcy temu
Jestes postacia barwa, szkoda ze przyjmujesz kutasy do dupy
Po prostu Magda
Po prostu Magda - 9 miesięcy temu
Nie hejtujcie mnie! Ale ja nie znoszę kruszwila!!!
majka mmers
majka mmers - 9 miesięcy temu
Ale on jest słodki
Ramona Gruchman
Ramona Gruchman - 9 miesięcy temu
Po co to nagrałeś? Żal ci że oni mają więcej subskrypcji niż Ty? Chciałeś zniszczyć mu kanał? O patrz nie udało ci się 😂 I tak wszyscy to oglądają już nawet nie że względu na kamerzysty tylko po prostu oglądaj
Diana Jurzynska
Diana Jurzynska - 9 miesięcy temu
łukasz wawrzywniak
Sylwuczka :3
Sylwuczka :3 - 9 miesięcy temu
Sherlocku gdy pokazywałeś jego zdjęcie z tatuażem na insta zapomniałeś zamazać nazwiska dzięki czemu wiemy jak ma na nazwisko 😂😂💚💚
Edit:i tak wiem że data i już wszyscy to wiedzą 😂😆
konecia123 111
konecia123 111 - 9 miesięcy temu
Lord sobie kupił 10000000 subskrypcji
konecia123 111
konecia123 111 - 9 miesięcy temu
kamerzysta jest bogatszy od lorda kruszwila
Ticki
Ticki - 9 miesięcy temu
*Przeciez to jest jasne jak swiat ;p*
Natalia Kamińska
Natalia Kamińska - 9 miesięcy temu
3:03 w prawym górnym rogu widać imie i nazwisko Łukasza Wawrzyniaka
KLAUDIUSZ_69
KLAUDIUSZ_69 - 9 miesięcy temu
Łukasz Warzywniak
taka se
taka se - 9 miesięcy temu
Moja koleżanka ma takie nazwisko jak Kamerzysta.I jest w pewnym sensie przez to sławna.Najlepsze jest to że nie zna ona swojego ojca.
xx jvstyna xx
xx jvstyna xx - 10 miesięcy temu
Nie ma to jak wybijanie sie na.kruszwilu i kamerzyście lol
Tobiasz Rogalski
Tobiasz Rogalski - 10 miesięcy temu
Łukasz Wrzyniak było widać na FB 3:04
Zosia Filus
Zosia Filus - 10 miesięcy temu
Kamerzysta ma poważniejszy głos
Piotrus Gerbero
Piotrus Gerbero - 10 miesięcy temu
a na chuj ty to peplasz kurwa przesto zle sie tylko filmy Kruszwila ogląda
Kolunio
Kolunio - 10 miesięcy temu
3:02 nie zasłoniłeś nazwy :)
prop mem
prop mem - 10 miesięcy temu
Super film❤ pozdrawiam gorąco❤
mateusz kloskowski
mateusz kloskowski - 10 miesięcy temu
Marek
domi_10_ ami_ 7_
domi_10_ ami_ 7_ - 10 miesięcy temu
Kameżysta to




Łukasz Ważywniak
Wbijaj na kanał Eryko111 i Aroxst
łukasz wawrzyniak to kameżysta
Kolejny