DISCO MAREK nagrał ZOSTAŃ MOJĄ KOTKĄ, a NAJMAN przyjął walkę od BESTII! #NAKARCIE

17 070
346
 
Dziękuję za oglądanie! Zostaw łapkę w górę i pamiętaj o subskrybcji! 👑
👉BIZNES: poradyserafina@gmail.com
👉KOSZULKI I INNE: www.serafin.megakoszulki.pl/
👉FACEBOOK: facebook.com/SerafinPeziol/
👉GRUPA DETEKTYWI: facebook.com/groups/1748181785299926/
👉INSTAGRAM: instagram.com/SerafinTV
👉SNAPCHAT: SerafinTV
Rozrywka
Trwanie: 11:03

Komentarze

SnapYy
SnapYy - 7 godzin temu
jak to oglądam to ciągle w głowie mam poszukiwacza
Artur Siwek
Artur Siwek - 2 dni temu
Steryd to napakowany gosciu który myśli ze se w biecepsy wbije strzykawe i po kłopocie.
Artur Siwek
Artur Siwek - 2 dni temu
*Typowy gosciu robiący z siebie kozaka.
Rafał Wójcik
Rafał Wójcik - 3 dni temu
Byle nie steryd na fame
Bandera Maga
Bandera Maga - 4 dni temu
Cóż, hajs się musi zgadzać. jeżeli ta walka będzie miała się odbyć to się odbędzie...
RADOR
RADOR - 6 dni temu
Ja mogę rzucić kamień
TJ DPT
TJ DPT - 6 dni temu
Pierwszy rzucam kamieniem
Tomik
Tomik - 8 dni temu
Wiem że po czasie i już po gali ale Legenda vs osioł nie ma troche sensu .
Dark Angel
Dark Angel - 8 dni temu
Ciekawe co będzie jak Marek znajdzie swoją kotkę, "a ja się zmienię" czy coś takiego
Paula Pogonowska
Paula Pogonowska - 8 dni temu
Ten Pan co wyzwał Pana Najmana do walki nie powinien mieć wgl głosu gdyż nie jest osobą publiczną, a z tego co rozumiem przesłanie "Fame MMA" to walki odbywają się pomiędzy popularnymi osobami. Sprostowanie: wiem że pewnie ktoś teraz napisze "przez zamieszanie które zrobił na arenie jest teraz popularny" - owszem ale popularność to on dopiero teraz zdobył i to jeszcze niechlubnym czynem. Niestety w dniu wyzwania p. Najmana jeszcze był nikim w mediach.
Ola Wielce
Ola Wielce - 9 dni temu
10:00 Serafin wraszcie ktoś kto to powiedział 😓😍
RodriguezDDHJ
RodriguezDDHJ - 9 dni temu
Dziwny jest ten świat, nie zdziwię się jak Kruszwil wyląduje na OLIS ze swoją płytą 😂😂 To jest dramat kurwa.
MikoPolandStunter . pl
MikoPolandStunter . pl - 11 dni temu
Fame mma 6 bez STERYDA like
Moon Otaku
Moon Otaku - 12 dni temu
Z tego jest parodia w necie juz od paru dni XDDD 😂
OKO TV
OKO TV - 13 dni temu
Głos Marka w tej piosence brzmi jak syntezator mowy Ivona xd
Nikos Kolat
Nikos Kolat - 13 dni temu
Fame mma bez steryda
Follow me janusz_moto
Oddam followa
Kotekxvx
Kotekxvx - 13 dni temu
Moja szkoła to odrzut nikt tego nie buci
Alone Devil
Alone Devil - 13 dni temu
fAME mma XDDD
Orzesox ox
Orzesox ox - 13 dni temu
FAME MMA 6 bez sterydziarza kto za Like ;3
bumpa lumpa
bumpa lumpa - 13 dni temu
Ja bym chciał walki taxi złotówa i najman
Maciej wójcik
Maciej wójcik - 13 dni temu
Jak to ? Zostań moją kotka został opublikowany na kanale Kruszwila ?
lonely girl
lonely girl - 14 dni temu
1:30 *rzuca kamień*
Katriş Rabbiţ
Katriş Rabbiţ - 14 dni temu
Ej serafin ty nie kracz bo ty jak coś mówisz to sie sprawdza xD
mRau xd
mRau xd - 15 dni temu
Serafin, ale ty ewoulowałeś xD
GreyWorm
GreyWorm - 15 dni temu
To się chyba podoba tylko denilom z wodogłowiem. Ludzie porażka.
karoles lil
karoles lil - 16 dni temu
Masz raozmiar 140
Oliwia Podsiadlo
Oliwia Podsiadlo - 16 dni temu
Bylam na gali. Marcin Najman ma klase, brawo. ♥️ A ten Piotr to faktycznie zero. Sterydy nie spowodują ze urosnie mozg . Oby ta walka sie nie odbyla bo po co robic komus takiemu fejm.
Karolina Thrun
Karolina Thrun - 16 dni temu
Chciałabym zobaczyć jak steryd dostaje wpierdol 😂🤩
namician 123
namician 123 - 16 dni temu
Uważaj co muwirz do swoich widzów i nie nie tak lepiej powiec kto kongkretnie
namician 123
namician 123 - 16 dni temu
A ja jestem debilką
Oddział gromu
Oddział gromu - 16 dni temu
A za półtorej miecha święta a to oznacza kurwa kolędy godlewskich
Adowskyy_PL
Adowskyy_PL - 16 dni temu
9:33 Ja tam uważam, że będzie spoko jak mu mordę obiją. Może przynajmniej chłop się czegoś nauczy
filip
filip - 16 dni temu
Lil sebcio & disco marek
Dawid
Dawid - 16 dni temu
Ja z drugiej strony chciałbym zobaczyć jak Najman najebie steryda XD
Agnieszka Kraina
Agnieszka Kraina - 16 dni temu
Lubię oglądać twój kanał, przynajmniej wiem, co dzieje się w Polsce :D i masz świetne komentarze !
Ale twoim filmikiem wszechczasów jest dla mnie nadal Jak zostać syrenką :D ... Wpierdol się w akwarium :P
Gracz015
Gracz015 - 16 dni temu
Rzucam kamieniem xd
Karrie
Karrie - 16 dni temu
W sumie walka ze sterydziarzem mogłaby się odbyć. Owszem, pokazał (razem ze swoją świtą) jakim jest kretynem ale miło by się oglądało jak "nowy nabytek" trafia od razu do kosza. Pozdrawiam XD
Jaboll
Jaboll - 16 dni temu
Piotr Ci przyjdzie wpierdolic XD
GamerX
GamerX - 16 dni temu
Ja myślałem że Fame MMA polega na walkach popularnych osób, a nie sterydów z popularnymi osobami
GamerX
GamerX - 16 dni temu
Muszę cię zmartwić Serafinie, w TVP 2 na sylwestra nie zobaczymy Disco Marka ponieważ ktoś musi zrobić Drunk Streama z kamerzystą żeby zarobić na miesiąc nagrywek.
Kinga auu
Kinga auu - 17 dni temu
Na 90 stopni? 1:55 @SerafinTV
PSK Wolfy
PSK Wolfy - 17 dni temu
Ludzie są przeciwni i to hejtują i to powinno być brane pod uwage.Włodarze powinni zrobić teraz coś w stylu ankiety czy ,,Bestia" zostanie dopuszczona (zaboli to Fame MMA pod względem tego że ,,steryd" ma gwarantowane miejsce, lecz jeszcze bardziej zaboli organizacje jeśli ten mężczyzna ponownie znajdzie się w oktagonie)
Kuba Ratajczyk
Kuba Ratajczyk - 17 dni temu
Może być ciekawa walka Piotra Piechowiaka z tym przemądrzałym najmanem
Andrzej Rekowski
Andrzej Rekowski - 17 dni temu
Czekam na utwór : Lil Masti feat Disco Marek
qween AE
qween AE - 17 dni temu
0bozeee nie hahaa nie mogee z tego 2:69 kochamhaha
qween AE
qween AE - 17 dni temu
2:59 Xd
kamil stanczyk
kamil stanczyk - 17 dni temu
nie dopuścił bym do tej walki jako włodarz bo obrońcy praw zwierząt by mnie zniszczyli
Gregor la montagne
Gregor la montagne - 17 dni temu
team«B» jak team BRUDAS😁
NeGrOO
NeGrOO - 17 dni temu
Najman od goscia ktory przegrywal walki pokazujac ze jest przereklamowamy i coraz mniej lubiany stal sie gosciem ktory jest uwazany za normalnego czlowieka i trzyma jakis poziom.Jak bedzie sie bil z tym sterydem to i tak wygra bo sila to jedno ale najwazniejsza kest technika i ten debil nie nadrobi tego co Najman cwiczyl tyle lat bo czy jest to walka na ulicy czy w oktagonie to nie wazne jak bijesz jak mocno zlapiesz ale gdzie
NeGrOO
NeGrOO - 17 dni temu
Co jak co ale Kruszwil zrobil 300iq bo naprawde chlop sie ustawil
FiReSt Official
FiReSt Official - 17 dni temu
Bez sterydziaża w oktagonie
NieHazowany ¿¿
NieHazowany ¿¿ - 17 dni temu
Moim zdaniem Steryd powinienn zawalczyc bo pewnie bedzie odpierdalaj na konferencjach i bedzie z czego sie posmiac, i szacun dla najmana
S4S4N
S4S4N - 17 dni temu
Chyba coś cię pojebało że to jest dobry kawałek...
Rudy
Rudy - 17 dni temu
Czy steryd zawalczy na fame mma XDD
oddychanko
oddychanko - 17 dni temu
Nie wiedziałem że bycie karłem podchodzi pod niepełnosprawność
Piotr Wilk
Piotr Wilk - 18 dni temu
W 6:16 minucie słuchać było takie ,prrp' nwm czy Serafin się zwalił czy zaskrzypiała podłoga xd
Siema_biba
Siema_biba - 18 dni temu
To wejście do oktagon było potrzebne do tg by o sterydzie było głośno i by można było go nazwać fame’em xd
Maja Zwolak
Maja Zwolak - 18 dni temu
Ta walka nie powinna się odbyć ponieważ to jest FAME mma a większość ludzi nie znała go
nie_z_tej_epoki _
nie_z_tej_epoki _ - 18 dni temu
W sumie sam byłem przeciwny tej walki do tej pory,nawet dojebalem sterydowi kom o tym że przez takich ludzi famme mma zdechnie... Ale nie o tym...
Sądzę że jednak ta walka powinna się odbyć a Najman powinien najebać sterydowi garści,w imię zasad... Jak to powiedział kiedyś pan Linda ;)
Pawel Pigeon
Pawel Pigeon - 18 dni temu
Jeśli go dopuszcza to zjebia sobie reputację u dobrych zawodników, nie znam organizacji która dopuszcza "sportowca" strongman.. Na DOPINGU! Do walki w klatce.. Skoro ludzie tego nie chcą to nie powinno mieć taką walka miejsca.. A co do Marcina mógł mu pocisnac że z jego poziomem sportowca to niech się schowa
Michałeq Michałeq
Michałeq Michałeq - 18 dni temu
Twoja koszulka znaczy więcej niż tysiąc słów !!
Edit:Jebać sterydziarza !!
PyK
PyK - 18 dni temu
Tego idioty piechowiaka nikt nie chce ale jako że to wszystko ustawka to niestety będziemy musieli oglądać jak dostaje w łeb
A co do muzyki jupiterów a w szczególności ich hip hop to cringe w chuj, a najgorsze że ludzie to słuchają
Kolejny