MASTERKA zakończyła KARIERĘ, a KAMERZYSTA atakuje TVN i Julię Wróblewską! #NAKARCIE

22 285
286
 
FILM SIĘ PODOBAŁ? ŁAPKA W GÓRĘ SIĘ NALEŻY! DZIĘKI! :D
☛BIZNES: poradyserafina@gmail.com
☛FACEBOOK: facebook.com/SerafinPeziol/
☛NOWA GRUPA: facebook.com/groups/1748181785299926/
☛INSTAGRAM: instagram.com/SerafinTV
☛SKLEP: www.E-SWEAR.pl/
☛SNAPCHAT: SerafinTV
Rozrywka
Trwanie: 10:28

Komentarze

Ancymonek ツΨ
Ancymonek ツΨ - 2 miesięcy temu
5:27
Neko -Chan
Neko -Chan - 2 miesięcy temu
8:30-8:50 CRINGEE💩😪
Magdalena Kolata
Magdalena Kolata - 3 miesięcy temu
Ty najlepiej poporostu udajesz sex masterka
marcin tom
marcin tom - 3 miesięcy temu
Julia hujewska
Kacper Lis
Kacper Lis - 3 miesięcy temu
Najlepszy odcinek ever 😂😂😂
Lordowe Fakty
Lordowe Fakty - 4 miesięcy temu
Jak sobota to tylko do Lidla do Lidla w jednorozcach tam zapierdalallam
DRIWTER
DRIWTER - 4 miesięcy temu
5:23 to ja też
Zuzanna Marszałek
Zuzanna Marszałek - 4 miesięcy temu
Do łezki łezka, aż będę niebieska
Perles
Perles - 5 miesięcy temu
Walić ją na pryre. Bo sie rozje*ała na przejściu dla pieszych.
PLAIN AS PLANE
PLAIN AS PLANE - 5 miesięcy temu
Zgubiłeś i zbrzydles,ja zresztą tez
Marujssze1 GamePlayer
Marujssze1 GamePlayer - 5 miesięcy temu
0:07 mogę stobą tesz spierdalac XD
gacha blondi
gacha blondi - 5 miesięcy temu
A może julja poprostu zazdrości kruszwilu i kamerzyście
Jimin lover
Jimin lover - 6 miesięcy temu
3:54 ,, Gdy CZYTALAM" xD
Nyski Windziarz
Nyski Windziarz - 6 miesięcy temu
To ja SPIERDALAM
Miki Kot
Miki Kot - 6 miesięcy temu
Ja spierdalam
N. P
N. P - 7 miesięcy temu
No to ja spierdalam JEBŁAM
ObojętnieJAK xd
ObojętnieJAK xd - 7 miesięcy temu
Pani z Pandory nie byłaby taka w zgodzie z naturą jakby jej pająk wyjebal zamiast biedronki czy motylka. Dziękuję za uwagę
Krzys Susz
Krzys Susz - 7 miesięcy temu
Subujcie Serafin
Nanni Brawl Stars
Nanni Brawl Stars - 7 miesięcy temu
To nie jest hejt ale masti powruciła pod nazwą Lil Masti
Beata Razik
Beata Razik - 8 miesięcy temu
A.tygrys jest wymyślony on nie jest jej nażyczonym
nie nie
nie nie - 8 miesięcy temu
Weź tą julke XD
AG Cebulak
AG Cebulak - 8 miesięcy temu
Wruci jako sex mamuśka xDDDDD
Kacper K
Kacper K - 8 miesięcy temu
Friz nie kończy tylko mieszkanie zmienia i plotek nie twórz ty zjebie
szopeł
szopeł - 8 miesięcy temu
Serio xdd teraz mi powiadomienie przyszło
mesut ozil
mesut ozil - 8 miesięcy temu
Ty robisz hujowe filmiki
Ksaj X
Ksaj X - 8 miesięcy temu
Mam taką samą bluze
Iwona Soszyńska
Iwona Soszyńska - 8 miesięcy temu
Masterka powraca jako Lil Masti 😂😂
Historyk Gs.
Historyk Gs. - 8 miesięcy temu
Ona nie beczała na serio to aktorka przecież
nobody
nobody - 8 miesięcy temu
A kanał The Sisters, to teraz The Friends 🤷‍♀️ i nie ma na nim Anieli
Wiki_synku
Wiki_synku - 8 miesięcy temu
Uważam ze taki zajebisty youtuber zdobędzie 1mln z palcem w dupie xd ;) pozdrawiam
King Sound
King Sound - 8 miesięcy temu
:D
Marek Maśniak
Marek Maśniak - 8 miesięcy temu
Owsiak też odszedł i zaraz wrócił :) także nihil novi sub sole!
PRAWILNYZIOMUŚ
PRAWILNYZIOMUŚ - 8 miesięcy temu
Julia wróblewska to jedna zwykła kurwa, co jej jeszcze nikt nie zajebał porządnie
Tomacho MŁYNARCZYK
Tomacho MŁYNARCZYK - 8 miesięcy temu
No może ruch na youtube nie był zaplanowany bynajmniej nie każdy ,ale na potnhubie co robiła to już chyba zaplanowane
Nevores
Nevores - 8 miesięcy temu
To nieźle tam usta sobie olejem powiększyła xd
Kvb4320 XD
Kvb4320 XD - 8 miesięcy temu
Kiedy odcinek o Fame MMA
Magic John2
Magic John2 - 8 miesięcy temu
jest w ciąży...to komplikuje sprawe
Mar Ta
Mar Ta - 8 miesięcy temu
A gdzie obiecany odcinek Serafinie? Oj pogniewamy się chyba
ChampionTV
ChampionTV - 8 miesięcy temu
Nie poznalem jej xD
jk rowery
jk rowery - 8 miesięcy temu
Wroblewska nie powinna sie wypowiadać na takie pytania bo to co zrobila ona jest złe. A poza tym słow sie nie cofnie smialas sie z tego ze potrąciłaś liska to teraz masz kare taka kolej żeczy.
Cool Ari
Cool Ari - 8 miesięcy temu
Nagraj film o mùj ryj
Opentany !
Opentany ! - 8 miesięcy temu
To fajnie Serafin Miał być odcinek o 20:00 a tu nic nie ma
Iwona Janiak
Iwona Janiak - 8 miesięcy temu
Dlaczego się spóźniasz z analizą konferencji FAME MMA?
Nina Ko
Nina Ko - 8 miesięcy temu
Spóźniasz się z odcinkiem o fame mma 3
Ola Matuszewska
Ola Matuszewska - 8 miesięcy temu
No i gdzie ten film?
Reroyrka 003
Reroyrka 003 - 8 miesięcy temu
No i gdzie ten film o 20? XD
MidnightCik
MidnightCik - 8 miesięcy temu
Nikt sie nie domyslil, ze seksmasterka to stworzona postac, dzieki Tobie przejrzelismy na oczy zjebie
Matias
Matias - 8 miesięcy temu
3:45 😂
Amelia M.
Amelia M. - 8 miesięcy temu
Nie wiem, czy ja cierpię na brak empatii, ale kamerzysta powiedział prawdę na temat Julii, a ona zaczęła robić z siebie ofiarę. Nienawidzę takiego zachowania :/
Anka XD
Anka XD - 8 miesięcy temu
Serafin czekaj! Chce z Tobą spierdolić!
Niebieska Truskaffka
Niebieska Truskaffka - 8 miesięcy temu
8:57 xDDDD
Niebieska Truskaffka
Niebieska Truskaffka - 8 miesięcy temu
5:26 xD
Niebieska Truskaffka
Niebieska Truskaffka - 8 miesięcy temu
lambos 123 tworzyć
lambos 123
lambos 123 - 8 miesięcy temu
Co robić?
oguslinska
oguslinska - 8 miesięcy temu
Serafin, spierdalam razem z Tobą.
Kalmar
Kalmar - 8 miesięcy temu
Wiadomo dlaczego się wypowiedziała, a wypowiedziała się dlatego że jej zapłacili
XIMO
XIMO - 8 miesięcy temu
Serafin Końca
Mala 333
Mala 333 - 8 miesięcy temu
4:35 SexMamuśka😂😂😂
lambos 123
lambos 123 - 8 miesięcy temu
Ona ma męża?
Maria Pytlakowska-Cygan
Maria Pytlakowska-Cygan - 8 miesięcy temu
*Matko Boska Serafinowska*
...mam teorię, która jednak może mieć rację bytu. Aniela już nie jest z Tygrysem
Dark One
Dark One - 8 miesięcy temu
Kamerzysta atakuje? Chyba kontratakuje. To TVN do tej pory atakował wszystkich twórców, którzy mieli choćby najmniejszy fragment powiązany z tvn mimo doczepienia linków oraz aferek z Janem warzywem/cebulą
yamaha357
yamaha357 - 8 miesięcy temu
"to ja SPIERDALAM" hahahahah 😂😂😂
Your Nightmare
Your Nightmare - 8 miesięcy temu
Ja pierdole ale tej Wróblewskiej bym normalnie jebla, jak nie stosuje agresji nawet słownej to po prostu tej kobiety kurwa nie zdzierżę XDDD
Kolejny