WPADKA w TOP MODEL, Friz ma NOWĄ DZIEWCZYNĘ, KAROLEK vs. REMBOL! #NAKARCIE

28 614
635
 
FILM SIĘ PODOBAŁ? ŁAPKA W GÓRĘ SIĘ NALEŻY! DZIĘKI! :D
☛BIZNES: poradyserafina@gmail.com
☛FACEBOOK: facebook.com/SerafinPeziol/
☛NOWA GRUPA: facebook.com/groups/1748181785299926/
☛INSTAGRAM: instagram.com/SerafinTV
☛SKLEP: www.E-SWEAR.pl/
☛SNAPCHAT: SerafinTV
Rozrywka
Trwanie: 10:50

Komentarze

SerafinTV
SerafinTV - 11 miesięcy temu
Wbijajcie mordy na instagram: serafintv
LifeForDrift
LifeForDrift - 6 miesięcy temu
6.41 co nam zawdzieczasz XD??
Agnes Pańdzia
Agnes Pańdzia - 7 miesięcy temu
Ja już heh
Łukasz
Łukasz - 11 miesięcy temu
Wszędzie te pedofilskie okulary
rick
rick - 11 miesięcy temu
Ratunku GODLEWSKE nagrały piosenkę pada śnieg
Launch Biker
Launch Biker - 11 miesięcy temu
SerafinTV Serafin ocenisz mój kanał najchujowiej jak potrafisz? 😂
arTUrek ;D
arTUrek ;D - 2 miesięcy temu
Coooo? To kruszwil nie jest taki jak na swoim scenariuszu?? Jak to?
Not day but today
Not day but today - 2 miesięcy temu
Czemu wyświetla mi się to teraz na głownej, myślalam że Friz nie jest już z tą Weroniką przez chwile 😂
Gosiacze Q
Gosiacze Q - 3 miesięcy temu
Leci sub i follow 😊
Laura Kubicka
Laura Kubicka - 4 miesięcy temu
Hahahhahahahahah kocham serafin twoja osobe
Mateusz Szarkowski
Mateusz Szarkowski - 4 miesięcy temu
Serafin ale to ta sama dziewczyna co w pierwszym odcinku
Grimm PL
Grimm PL - 5 miesięcy temu
"ciuchy na izbie wytrzeźwień" XD
Jan Kęska
Jan Kęska - 5 miesięcy temu
Ja się urodziłem w grudniu
x_NATI _x
x_NATI _x - 6 miesięcy temu
Czemu Dżoana Krupa wygląda w tym wywiadzie jakby była pijana?
Leon Melon
Leon Melon - 6 miesięcy temu
Jeśli będzie trzeba zrobie to co będzie trzeba discodelfin
weronika styles
weronika styles - 7 miesięcy temu
Powiedziałeś Karolek 95 jak byś króla wzywał xD
Angelika
Angelika - 7 miesięcy temu
A WY Z KINA WYYYPIER***C 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Anka Anka
Anka Anka - 8 miesięcy temu
AJ DONT NOŁ NOŁ NOŁ POLISZ NOŁ NOŁ NOŁ
darek kucharczyk
darek kucharczyk - 8 miesięcy temu
K...a a kto to.lub co to jest Friz???
Lucy Ż.
Lucy Ż. - 9 miesięcy temu
Masz jedną wielką zaletę - nie siedzisz w tym dziwnym fotelu za półtora tysiąca....
Don'tBeShy :3
Don'tBeShy :3 - 9 miesięcy temu
Pokażcie psu kiełbasę a następnie ją schowajcie do lodówki 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Melody Panda
Melody Panda - 10 miesięcy temu
BDJQP ^^ na głos przeczytaj ^^
Adam Konieczny
Adam Konieczny - 9 miesięcy temu
Xd
TheDiabloX
TheDiabloX - 10 miesięcy temu
przestaniesz kurwa żebrać o te suby i lajki?
TheDiabloX
TheDiabloX - 10 miesięcy temu
przestaniesz kurwa żebrać o te suby i lajki?
TheDiabloX
TheDiabloX - 10 miesięcy temu
przestaniesz kurwa żebrać o te suby i lajki?
TheDiabloX
TheDiabloX - 10 miesięcy temu
przestaniesz kurwa żebrać o te suby i lajki?
TheDiabloX
TheDiabloX - 10 miesięcy temu
przestaniesz kurwa żebrać o te suby i lajki?
Ja To ja
Ja To ja - 10 miesięcy temu
Zawsze przewijam film, gdy ty bredzisz 😒 chce się tylko powiedzieć " BOŻE CZY TO WIDZISZ"
Paw3D
Paw3D - 10 miesięcy temu
kolejny łen który gada o innch łabach nuda nara.
Paw3D
Paw3D - 10 miesięcy temu
A kogo obchodzi jakiś fritz?
JETTA 1992
JETTA 1992 - 10 miesięcy temu
Raczej karolek na rembolu xD
Prosty Kanał
Prosty Kanał - 10 miesięcy temu
-A wy? Z kina Wypierdalać!!! XD
malecki0001
malecki0001 - 10 miesięcy temu
serafin rob dalej to co robisz!!!niech kazdy sie czuje w internecie jak na wsi!!!
Borowqa
Borowqa - 11 miesięcy temu
To jest DZBANIE ta sama dziewczyna
Karolina Carollia
Karolina Carollia - 11 miesięcy temu
Wszyscy się kochają w święta ta chyba kłócą!
Piotr Rybarski
Piotr Rybarski - 11 miesięcy temu
To taj jak lekarz podchodzi do ciebie i mowi że po badaniach wychodzi na to że jesteś zdrowy, ty dzielisz sie tą informacją z rodziną, macie świętować a po 10 minutach podchodzi do ciebie lekaż i mówi a nie sory pomyłka jednak masz raka i nie przeżyjesz dłużej niż rok
Kuba xd
Kuba xd - 11 miesięcy temu
Super odcinek like polecial A subik jest od dawna
mike xdis
mike xdis - 11 miesięcy temu
Lubię jak jeździsz po głupich ludziach 😂😂😂
Nolive Tuber
Nolive Tuber - 11 miesięcy temu
Czemu wszystkie twoje filmy maja ledwo 10 minut
*Dodatkowe reklamy kuszą*
†ginks†
†ginks† - 11 miesięcy temu
2:50 najlepszy moment hahaha 😂😂😂😂
Julia Julcia
Julia Julcia - 11 miesięcy temu
To nie ta sama dziewczyna co w 1 odcinku?,😂
Konik 0700
Konik 0700 - 11 miesięcy temu
Co tu dużo mówić potrafisz mnie rozmieszyć oglądam Cię już ładne pare lat i dobrze mi się to ogląda trzymam kurwa kciuki byś dobił do tego miliona subów ;D
MARIO MARIO
MARIO MARIO - 11 miesięcy temu
Ręka ważna rzecz :)
najlepszy krytyk
najlepszy krytyk - 11 miesięcy temu
To jest ta sama laska
LiseU
LiseU - 11 miesięcy temu
Największym bałwanem jesteś ty
kAzar
kAzar - 11 miesięcy temu
A rembol to Kurwa święty dzban który nie skopiowal xD?
Alexxx 123
Alexxx 123 - 11 miesięcy temu
Ta dziewczyna friza jest ta sama co miesiąc temu
Somfyy
Somfyy - 11 miesięcy temu
Zdrada i NIEWIERNOŚĆ 🍻
Cassie Exelcake
Cassie Exelcake - 11 miesięcy temu
Jezu obejrzałam jego jeden filmik z ciekawości i po tamtym filmiku szybko spodobał mi się ten kanał xD
Asia
Asia - 11 miesięcy temu
No jak w telewizji będą więcej puszczać mam talentów, szpitali, trudnych spraw, to sorry ;p każdy normalny człowiek włączy sobie coś z internetu :)
InfernuS
InfernuS - 11 miesięcy temu
Witam. I tyle
Patrycja Spólnik
Patrycja Spólnik - 11 miesięcy temu
A kto to jest Friz? o.O
Jungkook BTD MAKNAE
Jungkook BTD MAKNAE - 11 miesięcy temu
ja kocham rembola i karolka
Chiker show
Chiker show - 11 miesięcy temu
Tu każdy podpierdala od każdego, nic nowego się już nie wymyśli
Enieczek
Enieczek - 11 miesięcy temu
Kocham tą serię!!! ❤️❤️❤️
Dorota Buta
Dorota Buta - 11 miesięcy temu
Ale fajnie tak dupe obrobic , nie ? I to tak na zywca ! :) :)
Dejzi B
Dejzi B - 11 miesięcy temu
Xd
Nastiaa
Nastiaa - 11 miesięcy temu
Drama rembola oraz karolka
A obejrzę sobie kartę "następne" ze tak powiem
A tam obok siebie ten sam typ filmów czyli rembola i karolka
Wpasowanir yt xd
Kenajc
Kenajc - 11 miesięcy temu
Kruszwil nawet nie jest Streamerem
BarteK!
BarteK! - 11 miesięcy temu
9:33 prawie się udławiłem xD
Zuzia Olejnik
Zuzia Olejnik - 11 miesięcy temu
Ty powiedziałeś:
Gdyby mu pokazać kawałek...
I schować GO( że tego psa?😂) do lodówki😂😂😂
ŁAPA
ŁAPA - 11 miesięcy temu
czemu tak mało wyświetleń :(
Nestixa
Nestixa - 11 miesięcy temu
Nie wiem jak wy, ale ja już świątecznych piosenek słucham od października..
MR. NEJT
MR. NEJT - 11 miesięcy temu
I nie długo to gonciarz cię pizwie za tekst " ja przepraszam bardzo"
Angelika Budzyńska
Angelika Budzyńska - 11 miesięcy temu
Lubisz Serafina?
Tak-like
Tak-kom
Kolejny