Shellerini - Restart feat. Gibbs, Paluch, Sarius (prod. Gibbs)

98 773
1 532
 
Zamów limitowany preorder: vulgarus.pl/kolekcja/alma-mater-preorder
Posłuchaj w cyfrze: soundline.biz/ShellerinifeatPaluchSariusGibbsRestart/
"Restart" to już szósty singiel z nadchodzącego albumu Shellera pt "Alma Mater" Gościnnie w utworze pojawili się: Paluch, Sarius oraz Gibbs, który również odpowiada za muzykę. Klip to ponownie zasługa Szerszenia.
Booking/Management Marta Nizio • Agencja Bashesh
Marta.nizio@bashesh.com
Tel. +48 606 71 23 61
facebook.com/Bashesh
instagram.com/bashesh_official/

Słowa: Shellerini, Gibbs, Paluch, Sarius
Produkcja: Gibbs
Mix i mastering: Bartosz Napieralski
Video: Szerszeń
Shellerini:
facebook.com/shellerini
instagram.com/shellerini_gawrosz/
Gibbs:
facebook.com/Gibbsbeatz/
instagram.com/gibbsbeatz/
Paluch:
facebook.com/PaluchOfficial/
instagram.com/paluchofficial/
Sarius:
facebook.com/1sarius/
instagram.com/mariuszsarius/
Bartosz Napieralski:
facebook.com/SanAntonioRecords/
VULGARUS.PL
www.vulgarus.pl
facebook.com/VULG4RU5
instagram.com/vulgaruspl
Muzyka
Trwanie: 4:53

Komentarze

Przemek Lew.Wro8
Przemek Lew.Wro8 - 9 minut temu
Koza refren..kozak kawałek 👌💪
Młody Simba Szpaku
Młody Simba Szpaku - 3 godzin temu
Kto zauważył ze w tym kawałku są tylko raperzy którzy są już bardzo doświadczeni
Badek
Badek - 4 godzin temu
Piękne
Szarqu
Szarqu - 4 godzin temu
https://www.youtube.com/watch?v=vSNY_P18mnQ
Kamil Łąka
Kamil Łąka - 5 godzin temu
Gosciu jestem z pdl i ci po wiem ze chuj dobrze robisz przestan i przeestan zatrzymywac kumpli :P)
Andrzej Duda
Andrzej Duda - 6 godzin temu
Sheller ale ty masz podobny głos w tym traku do ks:Jakuba Bartczaka w #Hot16chellenge
Ilona N
Ilona N - 6 godzin temu
🔥🔥🔥❤
Giede
Giede - 8 godzin temu
Lecisz Szelka, LECISZ !!! #feniks
KaPi
KaPi - 9 godzin temu
O kim śpiewa sarius?
Dobro Miłośc
Dobro Miłośc - 10 godzin temu
Shellerini masakra ale nawija, płynie jak mistrzu ;) Rozwalił to!!!! Moja była miała na drugie pomyłka, życie!!! ;)
Karol Siwy
Karol Siwy - 11 godzin temu
Ale to jest zajebiste
Funfel xd
Funfel xd - 13 godzin temu
@ siusiakabcd
Adam Wasilewski
Adam Wasilewski - Dzień temu
Czapki z głów....
szamanów czarownik
szamanów czarownik - Dzień temu
Muzyczny Rolls Royce.
Tyle ✌
Damian Kowaczek
Damian Kowaczek - Dzień temu
Sheller zapłacę za twą płytę nawet 2paki ale jeżeli będziesz tak tożsamy jak teraz w końcu czekam na Cb , szacuna dla BOR i dla Sarius kozak , ale kłaniam się tb bo czekałem na płytę :)
Ti Key
Ti Key - Dzień temu
Wiele można pisać, repeat sam się wybiera, komentarze zbędne, tak jak i mój, 5 dla wszystkich 👊👊👊
WTF TARE SILESIA
WTF TARE SILESIA - Dzień temu
555
Adrian G
Adrian G - Dzień temu
Jak usłyszałem o tym umieraniu co rano to uświadomiłem sobie, że to o mnie...
Piotr Ruszaj
Piotr Ruszaj - Dzień temu
gdyby nie plauch to byloby 10/10
Kuba Magnum
Kuba Magnum - Dzień temu
Kozanów, moje osiedle. Dobry wybór scenerii :)
Lukasz Mika
Lukasz Mika - 2 dni temu
Nutka że aż nóżka tupie, Sarius wymiata!!!
Adam Janicki
Adam Janicki - 2 dni temu
jest nadzieja jeszcze
Kujan 95
Kujan 95 - 2 dni temu
po prostu ogień dym SHELLER props od stóp do głów... to co ty nam przekazujesz i w jaki sposób to jest to czego prawdziwi potrzebują. Obym i ja był tak dobry i z takim animuszem pokazywał siebie. Dziękuję tobie i wszystkim dobrym z tobą i ze mną
Damian Wojtas
Damian Wojtas - 2 dni temu
Dzieki za codzienna prawde ktora daje ta energie. Pozdrawiam z GIASGOW UK
Scandal Studio
Scandal Studio - 2 dni temu
Bardzo miło posłuchać hip-hopu.
Adam Mickiewicz
Adam Mickiewicz - 2 dni temu
srariusa wyciąć i ideał
Furry dream
Furry dream - 2 dni temu
Najlepsza nutka z płyty?
Dinusq
Dinusq - 2 dni temu
lata 90 sie przypominaja
łukasz listopad
łukasz listopad - 2 dni temu
Sarius !
Nataniel Woźniak
Nataniel Woźniak - 2 dni temu
No rozjebali wszystko ! 😍
Maciej Nowak
Maciej Nowak - 2 dni temu
Ja się pytam dlaczego to ma tylko 95tys polubien?! To jest je... y sztos!!!
Seba L
Seba L - 2 dni temu
Pozdro szacun za nutę dobry jest przekaż do życia 😀🙂😉
N3rQ
N3rQ - 2 dni temu
Ale Paluch wleciał 💚
Junior494 Esol494 EsoL Crew
Jak Cygan po Zasiĺek
Ilan jot
Ilan jot - 2 dni temu
lapka tylko za shellera i gibbsa !
Bartek Kapusta
Bartek Kapusta - 2 dni temu
I to jest rap to sie szanuję
Niqa
Niqa - 2 dni temu
Z ciekawości chciałem zobaczyć czego słucha się tera w Polsce. I poza gównem typu Tymek jestem w miarę pozytywnie zaskoczony.
Ryb Son
Ryb Son - 2 dni temu
sóper pozdro
Kamil Kalaj
Kamil Kalaj - 2 dni temu
Jak tak patrzę na ten teledysk, to przypomina mi się moje dzieciństwo na Kozanowie ♥️
Wiktoria Banach
Wiktoria Banach - 2 dni temu
Najlepszy refren jaki ostatnio słyszałam, propsy.
The Pr0
The Pr0 - Dzień temu
Wika ja cię znam chyba skąd jesteś XD
Sipson Beats
Sipson Beats - 2 dni temu
Jak chcesz być szczery to pokaż mi swoje oczy.
Rip3r _
Rip3r _ - 2 dni temu
No dobre
Reиzov
Reиzov - 2 dni temu
Kurwa, Gibbs, co za refren
Chamsko Wulgarny
Chamsko Wulgarny - 2 dni temu
Paluch kozak czapeczka !
Sebastian Lorenc
Sebastian Lorenc - 2 dni temu
Woow szanuje sztoss nutka 💪😎
•Eternal Rest•
•Eternal Rest• - 2 dni temu
Cos czyje, ze zostanę tu na dłużej.
Mateusz Zarębski
Mateusz Zarębski - 2 dni temu
wiecej pierdolenia o męce i jak było źle. do tego zdjęcia na krzyże i kościoły... porażka wizualna. rap moze być
mlodycredo
mlodycredo - 3 dni temu
gwałce repeat
Mari Kraczet
Mari Kraczet - 3 dni temu
Palec pięknie wrzuca wild west kumacie?
Piotr Kołodziej
Piotr Kołodziej - 3 dni temu
Jest lele :) dalej mordy!!!
Damian MrEmil
Damian MrEmil - 3 dni temu
znakomita nuta
ηηagik
ηηagik - 3 dni temu
Ej to jest w chuj zajebiste mordzia , pozdroo
ηηagik
ηηagik - Dzień temu
Slucham juz tego kolejny dzien I KURWA TO JEST ZAJEBISTEE W CHUJJJJJJJ KCKCKCKCKCKCKKCKCKCKC TA NUTE JAPIERDOKEEEEEE
Jadowity Bocian
Jadowity Bocian - 3 dni temu
zobacz ile prawdziwy raper ma subskrypcji a jebane autotiunewe scierwa ;/;/ shelka !!!! Najbardziej niedoceniony raper
TheFiredesign
TheFiredesign - 3 dni temu
super!
Paulaaa A.
Paulaaa A. - 3 dni temu
Kto wraca tu codziennie?😍😂😍
Damian Stefek
Damian Stefek - 3 dni temu
Gibbs. Jak ja Go kurwa szanuje.
michalkovski
michalkovski - 3 dni temu
szacunek dla całej czwóreczki.. Rozjebali system ☝️✌👊
Monti LM
Monti LM - 3 dni temu
Mega, brakuje mi tu jeszcze Wojtka ! :)
PANA Niego
PANA Niego - 3 dni temu
Zajebisty przekaz Sarius ! Pozdro wariacie .
Agnieszka Giszter
Agnieszka Giszter - 3 dni temu
Paluch wjechał kozacko
Marcin Klimczak
Marcin Klimczak - 3 dni temu
Rozjebalo Paluch 💗💗💗
Kolejny